.

FROST


vaknade 08.30 och kunde inte somna om så gick ut och tog lite kort på frosten. vet, fula bilder men använde mammas sugiga kompaktkamera då min fortfarande(!) är på lagning.

Felizia ringde nyss, eller hon bad mig ringa henne när jag vaknat, så jag ringde henne fast hon bad mig ringa, (heheeh)och det hon ville säga var att hon ville att jag skulle komma om mysa med henne i hennes nya soffa. hAHa, hur soffkär kan man vara liksom? ständigt tjat om denna soffa! Blev även lite förvånad över att HON är vaken vid den här tiden, händer väl typ 2 gånger om året!(på helgerna då alltså!!!).

Iallafall, ska bara käääka lite frukost sen drar jag till Fliz och gosar lite i hennes nya soffa!!!!
TAGGAA IKVÄLL DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0