.

skuuuulan

tillbaka i skolan efter en mycket ansträngade idrottslektion(inte). Slutade även en kvart tidigare så vi skulle hinna tillbaka till skolan innan UF-kickoffen i konserthuset mitt över skolan börjar. Efter det slutar vi, eller UF-lektionen är frivillig typ. så ah. 

Så efter det måste jag hem och plugga som fan. Har jättemycket i skolan nu, denhär veckan. Geografiprov, 2 spanska prov & en svenska läxa, där man ska reflektera o sånt över en text från antiken till imorgon, kommer dö. varför gjorde jag inte det igår, eller dagen innan, eller förra veckan, why?! Sen har vi en engelskainlämning som ska in på fredag som jag inte ens börjat på, kul. nja. 

Nu ska jag sluta snacka om ointressanta(men viktiga) saker, och gå till konserthuset, tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0