.

höst/authumn/otoño/herbst/automne

Det är förjävligt väder ute i växjö idag. Storm & spöregn. Skolan idag var lång, med 3 prov. Men trots det var den ganska chill ändå. Samhällslektionen slutade vi en halvtimme tidigare, geografilektionen varande i ca 20 min då vi hade prov, på historian mös vi med film, godis & kakor (iaf jag &felly), svenskan slutade vi också den tidigare än vi brukar och sista lektionen då vi hade 2 spanskaprov, som förövrigt gick åt helvete, slutade vi ...inte tidigare.. :p Sen gick jag & Felizia till hemmakväll och köpte lolle(godis) för vi har stuuuudieeedag imorgon, såjävlaskönt. Sen på kvällen blir det fest, har vi bestämt ;)

Nu ska jag gosa ner mig med godis framför en mysig film!


Kommentarer
Postat av: veronica

Fin blogg!



Har en tävling på min blogg där du kan bli veckans blogg! Kolla gärna in och anmäl dig! :)

Kram!

2011-10-06 @ 16:11:04
URL: http://veronicatafjord.blogg.se/
Postat av: BOKI

Mysig blogg du har :) Hoppas du har haft en bra dag!

Kram

2011-10-06 @ 19:13:34
URL: http://rebeccaohlund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0