.

rock 'n' roll, all night, yäääeee!!

Dagens humör: Sådär, börjar bli lite hungrig (=trött och nedstämd), får ingen mat längre
Dagens mående: bra! Matteläraren tog mig på dompen innan vi slutade
Dagens borde: Jag vet inte, kanske ta bort kusen jag har i pannan, men orkar inte
Dagens frisyr: neråtkammat
Dagens smink: Brukar inte använda smink, bara lite läppglans idag!
Dagens klädsel: Linne och tjocktröja + converse
Dagens planer: Gå på öster med felizia och hennes lillebror!!!
Dagens materiella vill ha: Ett iphone 5 skal! så himla snyggt
Dagens fundering: hur många procent är 15 av 25, tog typ aslångtid :p Sen om Tc är nästa helg eller nästnästa
Dagens beroende: Felly såklart, världens bästa.
Dagens längtan:
- Stå på dag-x och vara jättesocial och övertrevlig, åh! love it!
- Ta studenten så jag får börja jobba som hundmamma
- Tc-discot, har redan bestämt outfit: såhär
Dagens tidning: Frida
Dagens låt: Hollaback girl - qwen stefani
KRAMIZar

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla ful

2011-09-19 @ 13:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0